AJTR
Un brand la fel de puternic, dar în box şi, mai nou, în afaceri, este şi Leonard Doroftei. „Este o afacere de familie, trăim...

Un brand la fel de puternic, dar în box şi, mai nou, în afaceri, este şi Leonard Doroftei. „Este o afacere de familie, trăim din asta. Ştiţi cum se spune: cârciumăritul e o afacere dacă ştii să o faci bine”, spune Leonard Doroftei despre pub-restaurantul său din Ploieşti.
A deschis Doroftei Pub în 2006, cu o investiţie iniţială de 170.000 de euro. Antecedente existau. Înainte de a pleca în Canada cu un contract în boxul profesionist, a avut o maşină de îngheţată, un vis mai vechi. I-a plăcut sentimentul că este om de afaceri, astfel că atunci când s-a retras din sport, a dat curs unui alt vis. „O viaţă am trăit prin restaurante, din cauza meseriei mele, boxul, dar eu mi-am dorit să fac un pub, nu un restaurant. Nu m-am gândit să fac bani neapărat, ci să pot să fiu în continuare aproape de oameni, să pot comunica cu ei.”
După şase ani şi extinderea localului într-o sală nouă, adiacentă spaţiului primit de la Primăria Ploieşti, pub-ul Doroftei are un rulaj financiar de aproximativ 30.000 de euro pe lună. „Am plecat de la 60 de locuri, acum am 600, poate în viitor o să mă extind şi în alte oraşe – dar deocamdată este prea devreme pentru astfel de vise. Îmi place să stau cu oamenii în fiecare seară, să le povestesc din culisele boxului. Am şi foarte mulţi prieteni care vin – sunt, cum s-ar spune, clienţii casei – şi fiecare vine cu ceva: un banc, o glumă, cu o reţetă nouă pe care să o încercăm. Mă face fericit faptul că aceia care vin pentru prima dată se reîntorc.”

Sursa: IncomeMagazine

Niciun comentariu pana acum.

Fii primul care lasa un comentariu.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *