AJTR
Un important infotrip destinat jurnalistilor, bloggerilor si lucratorilor din turism a avut loc incepand cu 22 mai 2013 pe litoral.  Fata de editia anterioara,...

Un important infotrip destinat jurnalistilor, bloggerilor si lucratorilor din turism a avut loc incepand cu 22 mai 2013 pe litoral.  Fata de editia anterioara, au existat doua noutati:  organizarea de catre ANAT a unui grup de jurnalisti care au participat  la  un  program special dedicat lor si  defasurarea info-ului Litoralulmeu,  destinat bloggerilor de turism. Editia  actuala  a inregistrat prezenta a peste 600 agentii de turism si 8 touroperatori specializati,  insotiti de reprezentanti ai presei nationale si locale.  Au fost  vizitate statiuni, hoteluri, locatii si obiective turistice, zone de agrement si plaje de pe tot cuprinsul litoralului romanesc.  Adriana Caranfil, responsabilul din cadrul ANAT pentru relatiile cu presa a selectat cateva dintre opiniile celor care au fost prezenti la acest infotrip.

Lucia Nora Morariu, presedinte ANAT: „Unul dintre cele mai mari evenimente organizate de turismul romanesc in 2013 s-a incheiat si a inregistrat o prezenta semnificativa!  Agentii de turism din toata tara au avut posibilitatea sa cunoasca mai bine Litoralul si sa constate progresele in infrastructura si servicii care se fac de la an la an, sa promoveze tarifele scazute si ofertele speciale de toate tipurile, si mai ales conceptul de all-inclusive care pentru al doilea an se afla la dispozitia turistilor de pe  Litoralul Romanesc. Imi indrept multumirile catre toti aceia ce au facut posibil acest eveniment de o anvergura exceptionala, catre colegii nostri din  ANAT, catre autoritatile publice locale, si in mod special le multumesc colegilor nostri hotelieri! Datorita acestei sinergii a tuturor fortelor din turismul intern, putem spune fara sa gresim ca  si cea de-a doua editie a acestui infotrip a fost un  succes!”

Alin Burcea, prim-vicepresedinte ANAT: „ANAT a organizat pentru al doilea an consecutiv, Infotripul Litoralului, la care au participat peste 600 de agenti de turism din Romania, precum si 50 de ziaristi si bloggeri de turism. Scopul acestui infotrip a fost acela de a prezenta in mod direct oferta litoralului pentru turistii romani, atat pe partea hoteliera, cat si la partea de atractii si de agrement. S-a clarificat pentru participanti specificul fiecarei statiuni: Mamaia – statiune de distractii si cluburi, Eforie – statiune de tratament, Neptun, Olimp, Jupiter, Saturn fiind statiuni mai linistite, pline de verdeata, adecvate segmentului familial”.

Marius Usturoiu, presedintele Comisiei de Turism Intern: „Modul in care este organizat acest infotrip i-a ajutat pe agentii de turism si pe oaspetii nostri din mass-media sa constate in mod direct progresele facute pe Litoralul Romanesc. Gratie acestui concept, acest produs turistic isi va gasi in consilierii de calatorii din agentiile de turism, adevarati ambasadori, capabili sa livreze clientilor informatii pertinente, corecte si complete. Acest lucru va contribui la  consolidarea continua a litoralului romanesc intre destinatiile de vara din Romania”.

Lucian Boronea, coordonator infotrip: „Cea de-a doua editie a infotripului de pe Litoral ne-a dovedit ca proeictele vizionare ii pot strange impreuna pe toti actorii industriei ospitalitatii, asociatii, autoritati si presa si ne dau speranta pentru anii urmatori”.

Infotripul de pe Litoralul Romanesc, desfasurat intre 21-26 mai 2013, completeaza sirul actiunilor desfasurate in cadrul campaniei „Vacanta in tara mea” si are ca scop promovarea destinatiilor romanesti, actiune derulata printr-o serie de infotripuri cu agentiile de turism ANAT si mass-media.

 

 

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *