Instalaţia de cablu a staţiunii austriece Zell am See, afacere deţinută în proporţie de 50% de către familia Porsche, atrage, anual, peste 1,1 milioane de turişti din întreaga Europă, relevă datele oficiale puse la dispoziţia presei de către Marina Latina, directoarea marketing şi relaţii cu mass-media a Oficiului de Turism Zell am See-Kaprun, regiune situată în landul Salzburg.Potrivit sursei citate, numărul turiştilor care apelează la instalaţia de cablu pentru a urca pe muntele Schmittenhohe ajunge la 900.000 de persoane în sezonul de iarnă şi la 250.000 persoane pe timpul verii.În acelaşi timp, vaporul SM Schmittenhohe a transportat, în intervalul 15 mai – 15 octombrie 2011, un număr de 82.246 de turişti pe lacul Zell, considerat cu apa cea mai curată din Europa. „Investiţia în vaporul care face turul lacului Zell s-a ridicat la două milioane de euro, în timp ce în cazul instalaţiei de cablu către muntele Schmittenhohe 50% din afacere este deţinută de către celebra familie Porsche, originară din Zell am See-Kaprun şi care continuă să locuiască în regiune. Mai mult, telecabinele au fost concepute după un design original marca Porsche”, a explicat reprezentanta Oficiului de Turism din Zell am See-Kaprun.
Sursa: AGERPRES