Agenţia Eventur va organiza în perioada 13-15 decembrie 2013 cea de-a II-a ediţie a evenimentului #priNeamt – cel mai important infotrip dedicat promovării în mediul online din România. Această decizie a fost luată ca urmare a succesului rezultat din ediţia anterioară, succes observat în special în testimonialele scrise de către participanţi. Mai mult de atât, raportul generat la sfârşitul primei ediţii a arătat că evenimentul a ajuns pe monitoarele a 3,18 milioane de utilizatori de internet.
Evenimentul este de tipul unui tur şi îşi propune să promoveze pe bloguri, pe portaluri online şi pe reţele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram) valorile naturale şi culturale ale judeţului Neamţ. Comparativ cu prima ediţie, accentul va fi pus, de această dată, în special pe municipiul Piatra Neamţ, un oraş pe care organizatorii intenţionează să-l promoveze prin programul gândit ca o destinaţie turistică ideala de schi, relaxare şi distracţie.
Programul #priNeamt include vizitarea, în judeţul Neamţ, a următoarelor obiective turistice: Cetatea Neamţ, Casa Memorială Ion Creangă, Muzeul Niculai Popa de la Târpeşti şi Hanul Ancuţei, dar şi vizitarea municipiului Piatra Neamţ şi a domeniului schiabil al acestuia.
În premieră la nivel regional pentru un astfel de eveniment, ediţia a II-a #priNeamt va aduce la Piatra Neamţ şi invitaţi din Basarabia.